WRAP UP LISTOPAD 2019



Najlepsza książka listopada to..? 😁
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Dla mnie #listopad wygrała #magiacierni która w swojej kategorii czyli #fantastyka jak nic trafi do top3 tego roku 💚 Całkiem spodobała mi się również #zatrutka ale to #kryminał 😬 Na szczęście nie w stylu tych krwawych, a psychologicznych. Nie przekombinowany, za to dobrze przemyślany. Aż żałuję, że tyle czekałam z przeczytaniem go 💪
Na planszy widzicie jeszcze #szczęściezpiernika i #zanimcięzapomnę które przeczytałam jeszcze w październiku ale to listopadowe premiery i moje patronaty. Bardzo się z tego cieszę, a dodatkowo mogę je Wam na święta szczerze polecić, bo to nieoklepane, ciepłe historie. W jednej głównym bohaterem jest kryminalista, w drugiej emerytowana aktorka z alzheimerem. No nie powiecie mi, że często spotykacie takie ananasy 😅 Ale o nich jeszcze trochę zdążę Wam opowiedzieć. Ostatnia książka to "Przebudzenie. Córka wiatru" cześć 2 pierwszego tomu i... Kolejny mój patronat! Uwielbiam to, że zgłaszają się do mnie polscy autorzy fantastyki, bo to gatunek bliski mojemu sercu, a gdy te książki mogę dodatkowo ocenić jako naprawdę fajne to to jest taka radość! 🤗
Mam nadzieję, że trafią kiedyś w Wasze ręce książki z moim logo na okładce 💛🔥


Bastuba 



Komentarze

Copyright © CZYTADO