WRAP UP GRUDZIEŃ 2019



Najlepsza książka przeczytana w grudniu to..? 😁
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Jakoś nie idzie mi dodawanie podsumowań czytelniczych od razu na początku nowego miesiąca, zawsze mam jakiś poślizg. Jak widzicie na planszach, miniony miesiąc był bardzo nierówny. Zdarzały się naprawdę fajne książki, jak np. "Iskierka nadziei", "Wigilijna przystań" czy "Uwierz w Mikołaja", ale były też koszmarki, w których "Zapach goździków" wiedzie prym. Tak naburmuszonej, przekombinowanej i po prostu nudnej historii dawno nie czytałam. W tytułach godnych polecenia oczywiście nie może zabraknąć Richarda Evansa - uwielbiałam, uwielbiam i uwielbiać będę. Nowością jest dla mnie natomiast twórczość Doroty Kassjanowicz. Nie wiem czy "Kamienica pod śniegiem" to debiut autorki, ale jeśli tak to bardzo udany. Jeśli gdzieś jednak wypatrzę inne jej książki to biorę je w ciemno.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
W grudniu przeczytałam 9 książek świątecznych, w całym roku było ich 11. Przede mną jeszcze 3, choć nie wiem czy uda mi się wrzucić je na styczniową plansze, bo czuję że trochę mnie już od tej tematyki mdli. Co za dużo to jednak niezdrowo 😹


Bastuba 

Komentarze

Copyright © CZYTADO