WRAP UP PAŹDZIERNIK 2019



Najlepsza książka przeczytana przez Was w październiku to..? 😁
🍁🍁🍁
Nie poszalałam z czytaniem w zeszłym miesiącu, ale od lat ten miesiąc tak u mnie wygląda. Przystawienie się z trybu wakacyjnego na studia nie jest takie proste nawet jeśli zajęcia ma się dwa razy w tygodniu 😅 7 książek jednak przeczytałam i aż 6 z nich było naprawdę świetnych. Jednej okładki tu nie zamieściłam (@cherie.dale.author 😜) bo jeszcze jej nie ma, ale gdy będę znała datę premiery to trochę o tej książce opowiem.
🍁🍁🍁
Najlepsza w październiku bezkonkurencyjnie jest #onepłonąjaśniej #shobharao która nie tylko pokazuje życie kobiet w indyjskich wioskach czy miastach, ale też wciąga jak najlepszy kryminał i porusza niczym dramat. Bo to co się tam dzieje tym właśnie jest. Dramatem. Książka jest w całości fabularna, więc nie trzeba się obawiać naukowego bełkotu. Tu styl jest tak dobry, że czytając w pociągu dosłownie przejechałam swoją stację, bo nie mogłam jest oderwać od akcji choć na chwilę, żeby spojrzeć w okno gdzie jestem. I to zakończenie... Jednym słowem polecam zainteresować się tym tytułem.
🍁🍁🍁
#belfrzy #niewiarygodne i #gadspowiedzklawisza to reportaże, ale również napisane w sposób przystępny dla czytelników, którzy niekoniecznie na co dzień zaczytują się w naukowej prasie. Nie tylko tematy są bardzo kontrowersjne, ale wypowiedzi bohaterów mogą uderzyć jak obuchem w łeb. Ciężko ocenić co jest ważniejsze - szkolnictwo, kultura gwałtu czy to co się dzieje w zakładach karnych, prawda? Najciekawiej napisana jest ta ostatnia, dlatego oceniłam ją najwyżej, ale przy powstawaniu każdej z nich została wykonana naprawdę dobra robota i mogę je polecać szczególnie tym, którzy są zainteresowani tym co dzieje się wokół nas, a o czym głośno się nie mówi.
🍁🍁🍁
O książce #domtajemnic mówiłam już w którymś poście i podtrzymuję, że #alekrogoziński trzyma poziom, a mi pozostaje czekać na kolejne jego książki. O #wartaryzyka mam mniej pozytywnie zdanie, ponieważ mnie zawiodła. Liczyłam na więcej, a nie dostałam ani chemii między bohaterami, ani wciągającej fabuły - słabo. Mam nadzieję, że następne książki #kbromberg przypomną mi za co jeszcze kilka książek temu tak ją lubiłam 🤷🏻‍♀️
🍁🍁🍁




Bastuba

Komentarze

Copyright © CZYTADO